onsdag 3. mars 2010

Hiatus og Forresten#24

Jeg antar å ha tiet ihjel dem av dere som viste interesse for denne bloggen i dens begynnelse (jeg har også misforstått bloggens 'umiddelbarhet'), ved å ikke oppdatere den på nesten ett år. Dette skyldes uproduktivitet/nullproduktivitet. Jeg mener ikke med dette at tilstanden har opphørt, men vil benytte muligheten til å henvise til min Flickrside, da den oppdateres hyppigere. (Der finner du et bidrag jeg hadde til fanzinen Jeg!, samt et bilde av meg med Sproingprisen 09´ i hendene. Jeg takker alle som stemte på meg, og håper jeg ikke ødela for fremtige nominerte, da sproingjurien 'vurderer å legge om systemet for stemming'.)

Det er like før Jippiantologien Forresten#24 kommer. Der bidrar jeg med en 8 siders historie kalt "Pesten", som er en videreføring av "Steinras" fra #23.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar